Портфоліо



Назва навчальної теми
"Показникова та логарифмічна функції в науці та економіці"
Основний та другорядні навчальні предмети
Алгебра, Математичний аналіз. Біологія. Хімія. Фізика. Астрономія.
Навчальна тема
Практичне застосування показникової та логарифмічної Функцій
Вік учнів, клас
16 років, 11 клас
Стислий опис проекту
В курсі математики ми отримуємо великий об’єм математичних знань. Інколи багато понять курсу алгебри  та математичного аналізу 10-11 класів носять абстрактний характер, і часто виникає запитання : «А де застосовуються ці знання, які ми отримуємо на уроках математики?» Взявши  на себе  роль вчених кожна мала група учнів обирає одну з областей природничих наук або сферу економіки, проводить дослідницьку роботу, встановлюючи, що логарифми, логарифмічна і показникова функції мають прикладне значення в наступних областях  природничих наук: фізиці, хімії, біології, географіїи, астрономії, а також економіці банковської справи і виробництва. Використовуючи зібрану інформацію, учні вирішують проблему відкриття банківського рахунку; застосування логарифмів та показникової функції для планування розвитку міст та інших населених пунктів, будівництва житла, доріг,інших об’єктів місць проживання людей; в економічних розрахунках виробництва. Практичне застосування логарифмів у фізиці, хімії,біології та екології пов’язане з описанням процесів органічного росту. Результат своїх досліджень учні представляють  певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.

Навчальні цілі
Проект спрямований на формування предметної компетентності, а саме, формування навичок роботи з більшими об’ємами інформації, уміння бачити проблему та намітити шляхи її вирішення, застосовувати базові знання для розв’язання конкретної проблеми; формування уміння коротко та зрозуміло викладати свої думки; формування дослідницьких навичок пошуку та аналізу явищ природи, людської діяльності.

Під час роботи в проекті учасники розширюють знання про логарифмічну та показникові функції та методи розв’язання рівнянь, дізнаються, які явища із життя та деяких наук описують логарифмічна та показникові функції, навчаються застосовувати отримані знання у нестандартних ситуаціях на основі розгляду прикладів із реального життя, при розв’язанні практично орієнтованих задач.
 При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал,робити висновки
Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань. 

Опис оцінювання
На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи

  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту



Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Урок 7 клас 
"Відкритий світ"
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Підвальна Людмила Вікторівна
Фах, навчальний предмет
 учитель, математика
Навчальний заклад
Христинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Місто\село, район, область
м.Христинівка,  Христинівський, Черкаська
Контактні дані
pidvalnal@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
06.08.12-10.08.12
Місце проведення тренінгу
Христинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Тренери
Калиндрузь Любов Миколаївна
https://docs.google.com/file/d/0B0IsAcPR38eldmRPMlRBN0oxems/edit

1 коментар:

  1. Доброго дня! Відредагуйте шрифти на сторінці, бо текст не читабельний.

    ВідповістиВидалити